arg

Hallå glöm mig inte
 
Hallå
 
llå
 
å
 
åååå
 
Jag vet inte om det handlar om bekräftelse eller om något annat men främst vet jag att det handlar om saknad och faktiskt lite ilska för det ska inte få sluta såhär, inte igen, jag vägrar vägrar vägrar. Tror aldrig jag har hatat någon så mycket som du, och samtidigt önskat ha så nära. Jag vet inte om jag är ledsen för att det kanske är över, att vi har runnit ut som ett glas utspilld mjölk, eller bara arg för att du gör mig så illa. IGEN. kom igen. Det kan inte bara vara jag som tänker såhär. Jag vet vet vet att mina sms blinkar inom dig precis som dina gör på mig, eller att du tänker på mig ibland. Att jag finns där i bakhuvudet. Säg inte något annat. Då dödar jag dig. Jag vet. Innerst inne vet jag. Och jag vägrar vara den som igen tar upp det vi inte talar om. Det är din tur. Och du ska säga något. Det måste du. Tystnaden hör till det förflutna, för att det ska kunna ta slut måste vi kunna prata. Gör mig inte illa igen. Tack. 
Dina ord som aldrig sades sårade mer än de du sa.
 
Kan vi dö gång på gång för det är fan så det känns. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0